Spørsmål og svar

Hvor lang leveringstid har dere?

Lagerførte varer blir som oftest levert innen 5-7 virkedager. Du vil motta en sporingslink på mail og SMS du kan følge på: https://sporing.bring.no eller https://www.dhl.com/no-no/home.html avhenging av forsendelsesmetode.

Last gjerne ned appen Posten sporing. Da kan du følge sendingen på telefonen, samt at du slipper å vente på at postkontoret sender deg hentelapp.

 

Kan jeg bytte eller returnere en vare?

Ja. Du har rett til å angre ditt kjøp innen 14 dager etter at du har mottatt varen, forutsatt at den er ubrukt. Når du benytter din angrerett står du som kunde for returfrakten. Kostnad for varen vil tilbakebetales. Send retursøknad til: support@frisktpust.no

  

Hva skjer om en vare blir skadet under transport?


Om produktet er skadet under levering bør dette meldes fra om omgående til support@fristktpust.no . For at vi skal kunne reklamere skaden overfor vår transportør, må vi melde fra om transportskaden innen 3 dager. Vi er derfor takknemlige om du gir beskjed om skaden innen dette tidsrommet. Et produkt som er konstatert transportskadet bytter vi ut snarest og kostnadsfritt.

 

Hvorfor har jeg kun mottatt en eller noen av varene på min ordre?

Det kan også forekomme at du mottar flere kolli. Du vil da få oversikt med sporingsnummer på disse i egen sendingsbekreftelse.